Nuoret

#meidäntie

Suomen Tieyhdistys haluaa tuoda tie- ja liikennealan nuoret entistä vahvemmin osaksi alan keskustelua ja kehitystä. Tieyhdistys pyrkii edistämään nuorten ammattilaisten integroitumista alalle, luomaan keinoja tulevien ja nykyisten toimijoiden vuoropuhelulle sekä samalla välittämään tuoreimpia näkemyksiä alalle.

Tapahtumissamme on usein opiskelijoille ja nuorille ammattilaisille suunnattua ohjelmaa.  Väylät ja Liikenne -päiville yritykset ovat useana vuonna sponsoroineet opiskelijoita.  Väylät ja Liikenne on tie- ja liikennealan merkittävin tapahtuma ja kannustamme opiskelijoita osallistumaan. Tapahtuma tarjoaa mahdollisuuden verkostoitua  ja kuulla alan uusimmat kuulumiset tai antaa oman äänen kuulua.

Opiskelijana vot liittyä jäseneksi ilmaiseksi.

Kiinnostaako sinua tehdä tuntitöitä Tieyhdistyksessä? Ota yhteyttä!